خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین؛  

سارقان ۲۵ دستگاه خودرو در قزوین دستگیر شدند 

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۳ سارق خودرو و کشف ۲۵ فقره پرونده سرقت خودرو به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهر قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۲۹۸۱
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

قزوین_سردار علی ابراهیمی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وصول شکایات متعدد سرقت خودروهای سواری از نقاط مختلف قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی با تعقیب و مراقبت های شبانه روزی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای خودرو شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: متهمان شناسایی شده در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 دستگاه خودروی مسروقه پراید و مقدار قابل توجهی لوازم و محتویات مسروقه خودرو نیز کشف شد.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های فنی به 25 فقره سرقت خودروی سواری دیگر اعتراف کردند، افزود: ارزش کلی اموال مسروقه مکشوفه بالغ بر 30 میلیارد ریال برآورد شده است با تکمیل پرونده متهمان به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از شهروندان و مالکان وسائط نقلیه درخواست کرد: نسبت به تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی مناسب اقدام و همچنین استفاده از تجهیرات بازدارنده از قبیل قفل فرمان و پدال و سوئیچ مخفی را مدنظر قرار دهند تا فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان بگیرند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار